Από πολύ μικρή, από το δημοτικό ακόμα, κατάλαβα ότι ήθελα να ασχοληθώ
με την εκπαίδευση. Καθώς μεγάλωνα συνειδητοποίησα ότι αυτό μου ταιριάζει και με αντιπροσωπεύει.
Αποφοίτησα από το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας στο ”Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών”. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου παρέδιδα ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών σε παιδιά δημοτικού και γυμνασίου. Όταν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου παρακολούθησα τα σεμινάρια
”A creative approach to exam preparation”, ”Teaching children with Autism, Aspergers and ADHD”, ”Fresh ideas for teaching the four language skills to EFL learners: Reading and Listening”, ”Fresh ideas for teaching the four language skills to EFL learners: Writing and Speaking”, ”Classroom behaviour management: Promoting Positive Behaviour” και το εννεάμηνο επιμορφωτικό πρόγραμμα ”Ειδική Αγωγή και προαγωγή ψυχικής υγείας στο σχολικό περιβάλλον” στο ”Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής” του κέντρου επιμόρφωσης και δια βίου μάθησης.
Αυτό που θαύμασα στην Μοντεσσοριανή προσέγγιση είναι η αυτονομία και ανεξαρτησία των παιδιών, ο σεβασμός στην διαφορετικότητα, η πειθαρχία χωρίς καταναγκασμό και τιμωρία, τα άπειρα αισθητηριακά ερεθίσματα, η πρωτοβουλία, η επαφή με την φύση, η καλλιέργεια της τάξης, η συγκέντρωση και η αγάπη για την μάθηση. Τα παιδιά έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην εκπαίδευσή τους. Νιώθουν ικανοποίηση η οποία πηγάζει από την ελευθερία να αποφασίσουν και να επιλέξουν μόνα τους ποιά θα είναι η εκπαιδευτική τους πορεία.
Είναι συγκινητικό να βλέπεις με πόση περηφάνια και αυτοπεποίθηση παρουσιάζουν τα επιτεύγματά τους.
Σαν παιδαγωγός το κύριο μελημά μου είναι να συμβάλλω εποικοδομητικά και δημιουργικά στις επιτυχίες και στα κατορθώματά τους